Goodiebox FAQ

ONZE 3 MEEST GESTELDE VRAGEN

  • WAT IS GOODIEBOX?

    "Goodiebox is je maandelijkse moment voor jezelf met een box die je steeds weer verrast met fantastische, unieke producten! We hebben allemaal beauty-experts in huis die elke maand met zorg en liefde een box voor je samenstellen. Er wordt gekeken naar trends, mooie nieuwe merken, en de tijd van het jaar. Met jouw beautyprofiel doen we ons best om de box zoveel mogelijk aan te passen aan jouw kenmerken! Elke maand krijg je dit cadeau aan jezelf thuisbezorgd, zodat je zorgeloos kunt genieten en kunt ruiken, smeren en proberen om nieuwe lievelingsproducten te ontdekken!! Je ontvangt elke keer minimaal 5 items met een totale waarde van minimaal €65,- voor slechts €19,95 (inclusief verzendkosten). In elke box zitten minstens 2 full-size producten, maar het zijn er vaak meer! En heb je al je lievelingsproducten gevonden, dan kun je stoppen wanneer je wilt. Klinkt wel heel verleidelijk, toch?""
  • Hoeveel kost een Goodiebox?

    ""Voor maar €19,95 per maand (inclusief verzending) krijg je een geweldige Goodiebox thuisbezorgd - en je kunt altijd annuleren! Hebben we het een keertje echt bij het verkeerde eind en kunnen we jou niet blij maken met een box? Dan mag je de box gewoon terugsturen. Het volledige bedrag voor die box storten we natuurlijk terug. Het belangrijkste voor ons is dat je helemaal happy wordt van de Goodiebox! En de kleine lettertjes? Niks, nopes nada! Wij houden alleen van Goodiebox groot :-)”
  • Kan ik mijn Goodiebox account opzeggen, en zo ja, hoe?

    “Ook al is Goodiebox een membership, je zit nergens aan vast. Hoewel het ons hart zal breken, kun je je membership op elk gewenst moment pauzeren of annuleren! Je kunt je afmelden of je membership pauzeren via deze link.
    Als je je helemaal afmeldt, loop je wel een hoop mis! ;)
    - Je verliest al je Goodiepoints
    - De mogelijkheid tot 70% korting op beauty per maand
    - Toegang tot onze HappyPods
    - Early access voor Limited Edition-boxen
    - De speciale membership korting op onze Essentials by Goodiebox
    Daarom bieden we je ook de keuze aan om je membership voor 1, 2 of 3 maanden te pauzeren. Vanaf het moment dat je je membership deactiveert, worden er geen Goodieboxen meer in rekening gebracht. Let op: heb je al betaald voor een box? Dan sturen we je die box natuurlijk nog op! Krijg je toch last van ont(ver)wenningverschijnselen? Dan kun je je membership via onze website weer op elk moment activeren! Meld je aan, ga naar “Mijn account” en activeer door op de knop “Activeer mijn account” te drukken! Welkom terug bij de Goodiebox-familie!!”

INHOUD GOODIEBOX

  • Hoe speelt Goodiebox in op ecologie en milieu?

    “Terwijl we lief zijn voor jou, willen we natuurlijk ook lief zijn voor dier & milieu. Wanneer we jouw Goodiebox samenstellen letten we hier dan ook goed op! Alle producten in de Goodieboxen zijn in ieder geval volledig proefdiervrij. Als je hier graag meer over wilt weten, stuur een berichtje naar [email protected] of bel ons op 020 201 88 33.”
  • Zijn de producten getest op dieren? Is de Goodiebox vegan?

    “We love animals! We houden ons altijd aan de EU-wetgeving (en alle Nederlandse en Deense regels) die het testen van producten op dieren verbiedt. Dat betekent dat jouw Goodiebox elke maand volledig dierproefvrij is! De box is niet volledig vegan, maar we werken veel samen met merken en producten met natuurlijke ingrediënten, dus deze zul je vaak in de box aantreffen!”
  • Is de Goodiebox op mijn behoeften aangepast?

    “We zijn altijd op zoek naar nieuwe en unieke producten om in de Goodiebox te stoppen zodat jij je beauty-horizon kunt verbreden. Bij het samenstellen van de box letten we erop dat de producten over het algemeen geschikt zijn voor een breed scala aan huid- of haartypen. Als het even kan kijken we naar jouw beautyprofiel zodat we, indien nodig, de producten kunnen aanpassen aan je leeftijd, huidtype, haarkleur of haartype. Vul dus snel je eigen profiel in, zodat we helemaal op de hoogte zijn van jouw persoonlijke beauty-eigenschappen!”
  • Ik ben allergisch voor bepaalde producten en ingrediënten, wat moet ik doen?

    “Helaas kunnen wij niet garanderen dat er geen producten in je Goodiebox zitten waar jij mogelijk allergisch voor bent. Wel beloven we je dat wij voldoen aan alle Europese en Nederlandse regels. Omdat we allergieën erg serieus nemen en omdat we je geen beloftes willen doen die we niet kunnen nakomen, kunnen we geen speciale allergievriendelijke Goodieboxen aanbieden. Als je eerder allergieën hebt gehad voor bepaalde producten of ingrediënten, kun je de ingrediënten controleren op de ingrediëntenlijst van de producten op de unboxing-pagina.
    Als je allergie-gevoelig bent, is het verstandig om de producten eerst op je pols of nek te testen om te zien hoe je huid reageert. Je kunt ons altijd bereiken via [email protected] als je twijfelt over iets of nog vragen hebt. We horen altijd graag van je om te kijken wat we voor jou kunnen betekenen! Als je echt hele specifieke vragen hebt, raden we je aan contact op te nemen met je huisarts.”

BETALING

  • Wanneer wordt de betaling afgeschreven van mijn rekening?

    “Yes, je bent nu onderdeel van de Goodiebox familie!! We schrijven bij aanmelden €19,95 van je rekening af. Voor de volgende box zullen we het bedrag rond het einde van de maand via automatische incasso afschrijven. Onderin ons welkomstmailtje hebben we een overzicht toegevoegd met de data waarop jouw betalingen plaatsvinden en uitleg wanneer je de box gaat ontvangen.
    Let op! Afhankelijk van wanneer je member wordt, kan het zijn dat er in de eerste twee maanden, meerdere betalingen in één maand vallen. Bel, mail of chat gerust met ons als je vragen hierover hebt! Hoe dit precies voor jou verloopt staat in je bevestigingsmail. Hier vind je een payment overzicht.”
  • Accepteert Goodiebox alle betaalkaarten?

    We accepteren iDeal, Mastercard en Visa. Nog even geduld met de Bitcoins! ;-)
  • Kan ik mijn Goodiebox terugsturen?

    "Hoe graag we je ook blij maken, we waarderen je eerlijkheid. Daarom mag je je box altijd terugsturen als je niet tevreden bent, mits de producten ongebruikt zijn. Voorwaarde is wel dat je dit binnen 14 dagen na ontvangst van je Goodiebox doet. Geef even bij ons aan dat je de box terug wilt sturen, dan vertellen wij je hoe je dat het beste kunt doen. Lees hier meer:Algemene Voorwaarden of neem contact op met onze klantenservice via [email protected]"
  • Hoe kan ik mijn betaalgegevens wijzigen?

    "Om je betaalgegevens te wijzigen log je in op je eigen profiel. Klik op "Betaalgegevens" en wijzig waar nodig. Vergeet niet om op "opslaan" te drukken nadat je de nieuwe informatie hebt ingevoerd. Via het betaalscherm van je bank maak je €0,01 over. Als dit succesvol verloopt, is de wijziging gelukt. Goed gedaan!
  • Wat moet ik doen als een betaling niet gelukt is?

    "We hebben het allemaal wel eens, geen saldo! :-O Of misschien is je wel betaling om een andere reden niet gelukt. Helaas betekent het dat we jouw Goodiebox die maand niet kunnen versturen. Is er een andere reden waarom de betaling niet is gelukt? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected] Samen vogelen we wel uit wat er misging en hoe we het kunnen oplossen!"

BEZORGING

  • Wanneer kan ik mijn eerste box verwachten?

    "Aaah, het lange wachten vanaf het moment dat je iets online besteld hebt totdat je het daadwerkelijk in je handen hebt. Ondraaglijk! Daarom hebben we ervoor gekozen om je niet te laten wachten tot het grote maandelijkse Goodiebox verzendmoment. Zodra jij je aanmeldt, sturen we je de meest recente box (indien op voorraad) toe. Binnen een week kun je 'm verwachten. Yay!
    Bijvoorbeeld: als jij je begin mei aanmeldt, ontvang je eerst de Goodiebox die we in april naar alle members hebben verzonden(mis je gelukkig niets!). Uiteraard ontvang je onze Goodiebox voor mei ook, alleen ietsje later. Zodra je aangemeld bent hoef je nooit meer een box te missen!"
  • Wanneer wordt je mijn volgende Goodiebox bezorgd?

    "Je goedgevulde Goodiebox komt elke maand weer naar je toe. Onze grote verzenddag is altijd rond het midden van de maand. De precieze dag houden we geheim, zodat het een echte verrassing is! Wanneer de boxen verzonden zijn, laten we dat aan je weten via e-mail en op onze social media kanalen: Instagram (goodieboxnl) en Facebook (GOODIEBOX). Je kunt er op rekenen dat je je Goodiebox binnen een week na verzending uit kunt pakken. #zinin

    Omdat we je niet de hele maand in spanning willen houden, kun je op je profiel altijd zien in welke week de box wordt verstuurd! :-D"
  • Kan ik Goodiebox bestellen voor andere landen dan Nederland?

    ""We bestaan op dit moment in Nederland, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland, België, Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk. Dus wil je een Deense vriendin blij maken, dan kan dat! Bestel een box op goodiebox.dk. of stuur ons een berichtje op [email protected] Wij helpen graag. Bellen mag natuurlijk ook: 020 201 88 33 van maandag t/m vrijdag tussen 14:00 en 17:00."

GOODIEPOINTS

  • Wat zijn Goodiepoints?

    "Goodiepoints zijn de officiële Goodiebox-valuta! We vinden het zó leuk wanneer je member van Goodiebox wordt, dat je als klein welkomstgeschenk 30 Goodiepoints van ons ontvangt die je kunt inruilen voor gratis producten, Limited Editions of gratis Goodieboxen. Je kunt ook Goodiepoints sparen door feedback te geven op producten uit de boxen en Limited Edition boxen, en door vriendinnen uit te nodigen voor Goodiebox. We zeiden toch dat we je graag blij maken! :-)”
  • Hoeveel Goodiepoints krijg ik als ik feedback geef?

    “Voor elk product waar je feedback op geeft krijg je van ons 10 Goodiepoints. Binnen twee tot drie werkdagen zetten we je verdiende punten op je profiel.

    Ook voor Limited Edition boxen kun je Goodiepoints verdienen. Voor de beoordeling van alle producten in een limited edition box krijg je 50 Goodiepoints! Om Goodiepoints te verdienen moet je:
    1) Een actief Goodiebox-account hebben. Je kunt helaas geen punten ontvangen als je via een giftcard de Goodiebox ontvangt.
    2) De specifieke Goodiebox-producten hebben ontvangen waarop je feedback wilt geven, jouw persoonlijke mening telt :-).
    3) Feedback geven binnen 30 dagen nadat jij je de Goodiebox met producten hebt ontvangen"
  • Hoe verdien ik Goodiepoints door feedback te geven?

    "Je kunt de boxen beoordelen op je account vanaf ongeveer een week na ontvangst, zodat je de tijd hebt om alles op je gemak uit te proberen!
    Feedback geven op de producten is super makkelijk:
    1. Log in via je Goodiebox profiel.
    2. Klik op ‘Beoordeel jouw Goodiebox’.
    3. Hier kun je de producten uit de maandboxen en Limited Edition boxen beoordelen. Easy peasy, toch? Go earn some Goodiepoints!"
  • Hoe verdien ik Goodiepoints door vriendinnen uit te nodigen?

    "“Heb je ook dat je vriendinnen bijna als familie aanvoelen? We know the feeling! Daarom zien wij ook graag dat al jouw vriendinnen bij de Goodiebox familie komen.
    Share the happiness! Via de HappyInvite actie kun je al je vriendinnen uitnodigen om ook member te worden van Goodiebox. Voor iedere vriendin die member wordt ontvang je 333 punten, precies genoeg voor een gratis maandbox! Yay!
    Je kunt je vriendinnen uitnodigen met jouw persoonlijke link. Je vindt je link onder het kopje “Happy Invite” in je Goodiebox account. Stuur die naar al je vriendinnen en maak ze blij. Als je vriendin op dit linkje klikt en zich aanmeldt, ontvangt zij €5 euro korting op haar eerste Goodiebox en jij ontvangt 333 punten!”
  • Hoe kan ik mijn Goodiepoints gebruiken?

    "Je kunt je punten inzetten voor korting op webshopproducten of voor korting op Limited Edition boxen. Heel simpel: ga lekker los in de webshop, en zodra je winkelmandje gevuld is met al jouw favoriete producten:
    1. Klik je op “Bestellen”.
    2. Onderaan de pagina bij “Heb je Goodiepoints?” kun je aangeven hoeveel Goodiepoints je wilt besteden.
    3. Klik dan op “Verzilveren” et voilà!
    Heb je in totaal 333 Goodiepoints verdiend? Woehoe, dat is genoeg voor een gratis maandbox! En je kiest zelf wanneer. Je kunt de punten inzetten in jouw account onder het kopje 'Goodiepoints' door te klikken op de knop 'gebruik je Goodiepoints'. Rond het einde van de maand worden je punten ingezet in plaats van een afschrijving. Lever je punten uiterlijk de 20ste van de maand in om de box van de volgende maand gratis te ontvangen. Je mag ons ook altijd een berichtje sturen op [email protected], dan regelen wij het voor je.
    Ben je een nieuwe member? Zodra de betalingen voor jou plaatsvinden rond de 25ste, kun je jouw punten inwisselen voor een gratis box. In je welkomstmail vind je een overzicht van je betalingen en vanaf wanneer je in het 'gewone' ritme zit waarbij je altijd rond de 25ste betaalt.”

Giftcard

  • Ik heb een online gift card gekocht, en nu?

    Nadat je een gift card hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmail. Daarin zit een aparte bijlage met een unieke code. Deze code kun je uitprinten en cadeau geven / overschrijven op een leuk kaartje om aan je vriendin, zusje en/of moeder te geven of gewoon via de mail te versturen!
  • Ik heb een fysieke gift card gekocht, hoe gaat het nu verder?

    "Als je de gift card besteld hebt, krijg je een mailtje van ons met een bevestiging. De gift card wordt binnen 2 werkdagen verstuurd naar het adres dat je hebt opgegeven. Het is aan jou: de gift card kan meteen worden verstuurd naar de ontvanger, of eerst naar jou voor een leuk persoonlijk tintje! Op de gift card staat een unieke code waarmee je vriendin, zus of die lieve collega haarzelf kan gaan verwennen!
  • Ik heb een gift card ontvangen! Hoe activeer ik mijn gift card?

    JOEHOE! Wat leuk! Je gift card activeer je heel makkelijk via deze link. Makkelijker kan niet. En je kunt ook nog eens helemaal zelf beslissen welke box je als eerste wilt ontvangen: de laatste nieuwe, die we meteen naar je toesturen, of de eerstvolgende, die vervolgens rond het midden van de maand naar je toekomt.

Technische problemen

  • Waarom kan ik niet inloggen?

    “Wat vervelend dat het inloggen niet lukt! Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan simpelweg op “Wachtwoord vergeten?” en we sturen je een mailtje om een nieuw wachtwoord aan te maken.
    Het kan ook zijn dat er een typfoutje staat in je e-mailadres, of misschien zit er een foutje in het systeem. Hoe dan ook, we willen het zo snel mogelijk voor je oplossen.
    Stuur een e-mail naar [email protected] met je volledige naam, e-mail en je telefoonnummer, dan regelen wij het voor je!”
  • Waarom zijn mijn Goodiepoints niet bijgeschreven toen ik mijn vriendin uitnodigde?

    “Wat leuk dat je je vriendin hebt uitgenodigd, die punten heb je natuurlijk meer dan verdiend! De punten worden automatisch op je account gezet zodra je vriendin het abonnement heeft besteld via jouw persoonlijke HappyInvite link. Het zou kunnen zijn dat er iets mis is gegaan met het aanmelden, of dat er een foutje zit in de link. Als je ons een mailtje stuurt via [email protected] met het e-mailadres van jouw account en die van je vriendin, dan gaan we het uitzoeken!”
  • Bij het aanmelden of bestellen kon ik mijn adres nergens invullen, wat nu?

    “Oeps, is daar even iets misgegaan! Als we niet alle informatie voor een order hebben, zullen we proberen contact op te nemen. Mocht jij sneller zijn dan wij, kun je ons natuurlijk altijd bellen, mailen, schrijven. Als je je adresgegevens doorgeeft zorgen wij dat je bestelling zo snel mogelijk de juiste kant op komt.
  • Ik kan mijn Goodiebox producten niet beoordelen, wat moet ik nu doen?

    “Je kunt de producten vanaf ongeveer een week na ontvangst beoordelen. Staat de box die je wilt beoordelen er niet tussen? Als je account actief is, dan is er misschien iets mis. Stuur ons een bericht, dan zorgen we dat je je Goodiebox kunt beoordelen en toch die Goodiepoints kunt verdienen!”

TOCH NOG VRAGEN?

  • Ik zou dolgraag een taart willen bakken voor het Goodiebox-team. Waar kan ik deze bezorgen?

    "We love taart! Je wordt dus sowieso met open armen ontvangen op ons kantoor in Amsterdam en Kopenhagen! Wij zetten de koffie en thee vast klaar, gezellig! Ons adres in Amsterdam is: Danzigerkade 16 1013 AP Amsterdam”
  • Ik heb alles gelezen, maar ik heb nog steeds een vraag. Waar kan ik die stellen?

    "We hadden natuurlijk graag gezien dat we je vraag hier al konden beantwoorden. Maar stiekem vinden we het ook heel leuk om even met je te kletsen! Dus aarzel niet en stuur een email naar [email protected] of bel ons op 020-2018133 tussen 14:00 en 17:00 uur. Dan gaan we je verder helpen!"
  Loading...

Even geduld...