GOODIEBOX FAQ

ONZE 3 MEEST GESTELDE VRAGEN

  • WAT IS GOODIEBOX?

    "GOODIEBOX is je maandelijkse vertroetelmoment. Een box die je steeds weer verrast met fantastische, unieke producten. We laten je kennis maken met de laatste trends en de mooiste merken. Jij kunt smeren, ruiken, proberen en zo je nieuwe lievelingsproducten ontdekken. We zijn zelf helemaal gek van beauty, dus stellen elke maand met liefde en aandacht je box samen. We kijken naar de tijd van het jaar en jouw persoonlijke beauty profiel. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je meerdere keren dezelfde producten krijgt.

    Je ontvangt elke keer minimaal 5 items voor slechts € 19,95 (inclusief verzendkosten) met een totale waarde van minimaal € 65,-. Heb je al je lievelingsproducten gevonden, dan kun je stoppen wanneer je wilt. Klinkt wel heel verleidelijk, toch?"

  • Hoeveel kost een GOODIEBOX?

    "Voor maar €19.95 per maand inclusief bezorgkosten krijg je een geweldige GOODIEBOX thuisbezorgd - en je kunt altijd annuleren! Hebben we je voorkeuren een keer totaal verkeerd ingeschat (we zijn ook maar mensen ;-)), dan mag je de box gewoon terugsturen. Uiteraard krijg je je geld in dat geval gewoon terug. Het belangrijkste voor ons is dat jij blij bent.

    En de kleine lettertjes? Niks, nopes nada! Wij houden alleen van GOODIEBOX groot. :-)"

  • Kan ik mijn GOODIEBOX account opzeggen?

    "Ja natuurlijk! Je kunt je abonnement altijd opzeggen. Stuur een mailtje naar onze klantenservice waarin je aangeeft wanneer jij graag je abonnement wilt stopzetten. Ons team gaat het dan helemaal voor je regelen. We halen dan geen geld meer van je rekening en je zult geen boxen meer ontvangen. :-( Je begrijpt wel dat het ons hart zou breken als je weggaat. ;-)

    Wil je graag terugkomen bij onze GOODIEBOX familie? YAY! Bel (020 201 88 33) of mail ons dan (hello@goodiebox.nl). Wij reactiveren je account, hoef jij niet nog een keer al je gegevens in te vullen. Wel zo makkelijk.

    Twijfel je nog ergens over? Stuur ons een berichtje zodat we samen kunnen kijken wat op dit moment de beste keuze voor jou is."


INHOUD GOODIEBOX

  • HOE SPEELT GOODIEBOX IN OP ECOLOGIE EN MILIEU?

    "Terwijl we lief zijn voor jou, willen we natuurlijk ook lief zijn voor het milieu en de dieren. Wanneer we jouw GOODIEBOX samen stellen letten we hier dan ook goed op. Alle producten zijn in ieder geval volledig proefdiervrij. Als je hier graag meer over wil weten, stuur een berichtje naar hello@goodiebox.nl of bel ons op 020 201 88 33."

  • ZIJN DE PRODUCTEN GETEST OP DIEREN?

    "We love animals! We houden ons dus altijd aan de EU-wetgeving (en alle Nederlandse en Deense regels) die het testen van producten op dieren verbiedt. Dat betekent dat jouw GOODIEBOX elke maand volledig dierproefvrij is."

  • IS GOODIEBOX OP MIJN BEHOEFTEN AANGEPAST?

    "We zijn altijd op zoek naar nieuwe en unieke producten om in de GOODIEBOX te stoppen. Zo kun jij je beauty-horizon verbreden. We letten er op dat de producten over het algemeen geschikt zijn voor een breed scala aan huid- of haartypen. En als het even kan kijken we naar jouw beauty profiel zodat we, indien nodig, speciale aandacht kunnen geven aan je leeftijd, huidtype, haarkleur of haartype. Vul dus snel je eigen profiel in, zodat we helemaal op de hoogte zijn van jouw specifieke beauty eigenschappen!"

  • IK BEN ALLERGISCH VOOR BEPAALDE PRODUCTEN EN INGREDIËNTEN. WAT MOET IK DOEN?

    "Helaas kunnen wij niet garanderen dat er geen producten in je GOODIEBOX zitten waar jij mogelijk allergisch voor bent. Wel beloven we je dat wij voldoen aan alle Europese en Nederlandse regels. Omdat we allergieën erg serieus nemen en omdat we je geen beloftes willen doen die we niet kunnen nakomen, kunnen we geen speciale allergievriendelijke GOODIEBOXen aanbieden. Als je eerder allergieën hebt gehad voor bepaalde producten of ingrediënten, raden we je aan de ingrediënten van het product goed te controleren voordat je nieuwe producten test. Of neem contact op met je huisarts hierover. Je kunt ons altijd bereiken via hello@goodiebox.nl als je twijfelt over iets of nog vragen hebt. We horen altijd graag van je om te kijken wat we voor jou kunnen betekenen."


BETALING

  • WANNEER WORDT DE BETALING AFGESCHREVEN VAN MIJN BANKREKENING?

    "Yes, je bent lid geworden van de GOODIEBOX familie! We schrijven dan de eerste betaling van €19.95 van je rekening af. Voor de volgende box zullen we het bedrag rond het einde van de maand van je bankrekening afhalen. Let er op dat je bij je inschrijving in sommige gevallen de eerste maand twee of drie betalingen hebt. Bijvoorbeeld: stel jij bestelt de box op 5 juli, dan sturen wij jou de box van juni nog zo snel mogelijk op. Daarna zal een tweede betaling plaats vinden voor de box van juli die je in het midden van de maand zult ontvangen, tijdens onze 'big shipment day'. En zoals hierboven aangegeven, wordt er rond het einde van de maand (in dit geval juli), het derde bedrag afgeschreven. Zodat we je in augustus halverwege de maand ook weer kunnen verrassen. Triple the fun! :-)

    Als je nou een keer niet tevreden bent met je box, kun je die altijd naar ons terug sturen en zullen wij het geld weer op je rekening storten. No questions asked. ☺"

  • ACCEPTEERT GOODIEBOX ALLE BETAALKAARTEN?

    "We accepteren iDeal, Mastercard en Visa. Nog even geduld met de Bitcoins ;-)."

  • KAN IK MIJN GOODIEBOX TERUG STUREN?

    "Hoe graag we je ook blij maken, het lukt ons misschien niet altijd. Daarom mag je je box altijd terugsturen als je niet tevreden bent, mits de producten ongebruikt zijn. Zou je dit binnen 14 dagen na ontvangst van je GOODIEBOX willen doen? Geef even bij ons aan dat je de box terug wilt sturen, dan vertellen wij je hoe je dat het beste kunt doen. Je kunt hier meer lezen: Algemene Voorwaarden of neem contact op met onze klantenservice via hello@goodiebox.nl."

  • HOE KAN IK MIJN BETAALGEGEVENS WIJZIGEN?

    "Om je betaalgegevens te wijzigen log je in op je eigen profiel. Klik op "Betaalgegevens" en wijzig de benodigde gegevens. Het is belangrijk dat je niet vergeet om op "opslaan" te drukken nadat je de nieuwe informatie hebt ingevoerd. Zo worden je wijzigingen direct opgeslagen en ontvang je je volgende box zonder problemen."

  • WAT MOET IK DOEN ALS IK NIET GENOEG GELD OP MIJN BANKREKENING HEB STAAN WANNEER HET BEDRAG WORDT AFGESCHREVEN?

    "We herkennen allemaal het probleem: geen saldo. :-O Helaas betekent het dat we jouw GOODIEBOX die maand niet kunnen versturen. Neem contact op met onze klantenservice via hello@goodiebox.nl. Samen komen we er wel uit!"


BEZORGING

  • WANNEER KAN IK MIJN EERSTE BOX VERWACHTEN?

    "Aaah, het lange wachten vanaf het moment dat je iets online besteld hebt totdat je het daadwerkelijk in je handen hebt. Ondraaglijk! Daarom hebben we ervoor gekozen om je niet te laten wachten tot het grote maandelijkse GOODIEBOX verzendmoment. Zodra jij je aanmeldt, sturen we je de meest recente box (indien op voorraad) op. Binnen een week kun je 'm verwachten. Yay!

    Bijvoorbeeld: als jij je begin mei aanmeldt, ontvang je eerst de GOODIEBOX die we in april al naar al onze members hebben verzonden. Uiteraard ontvang je onze GOODIEBOX voor mei ook. Maar dan later die maand, tegelijk met de grote verzending naar al onze members."

  • WANNEER WORDT MIJN VOLGENDE GOODIEBOX BEZORGD?

    "Je goedgevulde GOODIEBOX komt elke maand weer naar je toe. Onze grote verzenddag is altijd in het midden van de maand. Wanneer de boxen verzonden zijn laten we dat aan je weten via e-mail en op onze social kanalen. Je kunt erop rekenen dat je je GOODIEBOX binnen een week na verzending uit kunt pakken. #zinin

    Omdat we je niet de hele maand in spanning willen houden, kun je op je profiel altijd zien in welke week we je box versturen. :-D"

  • KAN IK GOODIEBOX BESTELLEN VOOR ANDERE LANDEN DAN NEDERLAND?

    "We bestaan op dit moment in Nederland, Denemarken en Noorwegen. Dus wil je een Deense vriendin blijmaken, dan kan dat! Bestel een box op goodiebok.dk. Of stuur ons een berichtje op hello@goodiebox.nl zodat wij je ermee kunnen helpen. Bellen mag natuurlijk ook: 020 201 88 33 van maandag t/m vrijdag tussen 14:00 en 17:00."


GOODIEPOINTS

  • HOE WERKT HET GOODIEPOINTS SYSTEEM?

    "We vinden het zó leuk wanneer je member van GOODIEBOX wordt, dat je als klein welkomstgeschenk 30 GOODIEpoints van ons ontvangt. Verder kun je elke maand punten verdienen door jouw persoonlijke feedback te geven op de producten die je ontvangen hebt. Dit kan via je beauty profiel, vanaf twee weken nadat je je profiel geactiveerd hebt. Nu komt het allermooiste: met 338 GOODIEpoints krijg je een GOODIEBOX gratis van ons. We zeiden toch dat we je graag blij maken! :-)"

  • HOEVEEL GOODIEPOINTS KRIJG IK ALS IK FEEDBACK GEEF?

    "Voor elk product waar je feedback op geeft krijg je van ons 10 GOODIEpoints. Binnen twee tot drie werkdagen zetten we je verdiende punten op je profiel.

    Om GOODIEpoints te verdienen moet je:
    # 1: Een actueel GOODIEBOX-account hebben. Je kunt helaas geen punten ontvangen als je via een cadeaubon de GOODIEBOX ontvangt.
    # 2: De specifieke GOODIEBOX-producten hebben ontvangen waarop je feedback wilt geven, we willen echt jouw persoonlijke mening weten. :-)
    # 3: Feedback geven binnen 30 dagen nadat jij je de GOODIEBOX met deze producten hebt ontvangen"

  • HOE KAN IK FEEDBACK GEVEN?

    "Feedback geven op de producten is super makkelijk:
    1. Log in via je GOODIEBOX profiel.
    2. Zoek de GOODIEBOX van deze maand op, deze staat op de voorpagina onder 'productbeoordeling'.
    3. Onder dit kopje zie je een 'beoordeel je huidige box' knop. Hier kun je het product beoordelen.
    Easy peasy, toch? Beoordeel ze!"

  • HOE KAN IK MIJN GOODIEPOINTS GEBRUIKEN?

    "Zodra je 338 GOODIEpoints hebt verdiend, kun je gratis een GOODIEBOX krijgen - een beetje verwennerij van ons voor jou. Je kiest zelf welke toekomstige GOODIEBOX je met je punten wilt betalen. Dit kun je makkelijk regelen door in te loggen op je account en in het menu te klikken op ‘’GOODIEpoints’’ als je dan klikt op de knop wissel je jouw GOODIEpoints in en ontvang je de volgende GOODIEBOX gratis! :-) Je kunt ons natuurlijk ook een berichtje sturen via hello@goodiebox.nl dan gaan wij het voor je regelen!"


ANDERE VRAGEN

  • HOE NODIG IK MIJN VRIENDIN(NEN) UIT?

    "Heb je ook vaak het gevoel dat je vriendinnen je familie zijn? We know the feeling! Daarom zien wij ook graag dat al jouw vriendinnen bij de GOODIEBOX familie komen. Share the happiness! Om jou nog blijer te kunnen maken en je te verwennen met meer GOODIES naast de box, zijn we begonnen met de GOODIEBOX WEG NAAR HAPPINESS! Voor elke member die via jou lid wordt, spaar je voor hele leuke extra’s. Als er twee vriendinnen deze maand via jou member worden, krijg jij je eerste beloning al.

    Yay! Je kunt je vriendinnen uitnodigen via je eigen account."

  • Waarom kan ik niet inloggen?

    "Vervelend dat het inloggen niet lukt! Het kan zijn dat je een verkeerd emailadres hebt opgegeven toen jij jouw account aanmaakte. Of wellicht zit er een foutje in ons systeem. Hoe dan ook, we willen het zo snel mogelijk voor je oplossen. Stuur ons een e-mail via hello@goodiebox.nl met je volledige naam, e-mailadres en je telefoonnummer, dan gaan wij het voor je regelen!"

  • IK ZOU DOLGRAAG EEN TAART WILLEN BAKKEN VOOR HET GOODIEBOX-TEAM. HOE KAN IK DEZE BEZORGEN?

    "We love taart! Je wordt dus sowieso met open armen ontvangen op ons kantoor in Amsterdam. Wij zetten de koffie en thee vast klaar, gezellig!"

  • IK HEB ALLES GELEZEN, MAAR IK HEB NOG STEEDS EEN VRAAG. WAT KAN IK DOEN?

    "We hadden natuurlijk graag gezien dat we je vraag hier al konden beantwoorden. Maar stiekem vinden we het ook heel leuk om direct contact met je te hebben. Dus aarzel niet en stuur een email naar hello@goodiebox.nl of bel ons op 020 201 88 33 tussen 14:00 en 17:00 uur. Dan gaan we je verder helpen!"

  Loading...

Even geduld...